210.9200287 sales@anova.gr Καρέα 19, 116 36, Αθήνα

Class Attendance_gr

Aboca, Aυτοματοποιημένη διαχείριση απουσιών 

How to manage absences
  • Ελαχιστοποιήστε το χρόνο καταχώρησης απουσιών των εκπαιδευομένων σας, στο μηχανογραφικό σας  σύστημα.
  • Μηδενίστε τα λάθη καταχώρησης.
  • Αποκτήστε επικαιροποιημένα στοιχεία απουσιών, σε καθημερινή βάση.
  • Δημιουργήστε ψηφιακά αντίγραφα των απουσιολογίων.
Class Attendance management

Η διαχείριση απουσιών με τον παραδοσιακό τρόπο

  • Για κάθε τάξη υπάρχει ένα διπλότυπο μπλοκ απουσιών, ο απουσιολόγος για κάθε σχολική ώρα συμπληρώνει τα ονόματα των μαθητών που απουσιάζουν και ο καθηγητής ελέγχει και επιβεβαιώνει τον κατάλογο.
  • Στο τέλος κάθε μέρας τα απουσιολόγια παραδίδονται στη γραμματεία, αφαιρούνται οι πρωτότυπες σελίδες, καταχωρούνται χειρόγραφα οι απουσίες στο μηχανογραφικό σύστημα του σχολείου και τα απουσιολόγια ταξινομούνται ανά τάξη ώστε να τα παραλάβουν οι απουσιολόγοι την επόμενη μέρα.

Η διαχείριση απουσιών με το  σύστημα Aboca

  • Για κάθε τμήμα, κάθε εβδομάδα τυπώνεται σε ειδικό OMR έντυπο ο πλήρης κατάλογος των μαθητών του τμήματος καθώς και το αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας για το τμήμα.
  • Ο απουσιολόγος για κάθε σχολική ώρα «τσεκάρει» την κατάλληλη φυσαλίδα στην γραμμή του μαθητή που απουσιάζει και στην στήλη που αντιστοιχεί στην ώρα και ημέρα, ο καθηγητής ελέγχει και επιβεβαιώνει τον κατάλογο.
  • Στο τέλος της ημέρας τα OMR απουσιολόγια παραδίδονται στην γραμματεία, σκανάρονται σε πακέτα των 100 και τα στοιχεία απουσιών : «Μαθητής, μάθημα, ώρα, μέρα» αναγνωρίζονται από το λογισμικό σάρωσης και καταχωρούνται αυτόματα στο μηχανογραφικό σύστημα του σχολείου. Επίσης κατά τη σάρωση δημιουργείται ψηφιακό αντίγραφο του απουσιολογίου κάθε μέρας για το αρχείο του σχολείου.
  • Τα OMR έντυπα απουσιολόγια ταξινομούνται ανά τάξη ώστε να τα παραλάβουν οι απουσιολόγοι την επόμενη μέρα. Στην τέλος κάθε εβδομάδας τυπώνονται νέα απουσιολόγια για την επόμενη εβδομάδα.
Questionnaire for class attendance

Τα οφέλη του συστήματος Aboca

  • Δεν γίνονται λάθη – Όνομα μαθητή, ώρα, μέρα, μάθημα απουσίας – στην μεταφορά των απουσιών στο μηχανογραφικό σύστημα του σχολείου αφού δεν υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας – το λογισμικό και ο scanner έχουν σχεδόν μηδενική πιθανότητα σφάλματος.
  • Ελαχιστοποιείται ο χρόνος καταχώρησης των απουσιών αφού καταργείται η καθημερινή χειρόγραφη καταχώρηση μέσω της σάρωσης. Βελτιώνεται η παραγωγικότητα.
  • Οι απουσίες μεταφέρονται καθημερινά στο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα του σχολείου αφού η διαδικασία μέσω της σάρωσης είναι εξαιρετικά σύντομη. Υπάρχει πλήρως επικαιροποιημένη εικόνα των απουσιών των μαθητών ανά πάσα στιγμή.
WordPress Theme built by Shufflehound. Copyright© 2019, Anova Consulting